چرا ما در روابط حسادت می کنیم؟
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 77
بازدید سال : 207
بازدید کلی : 2848

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
نظرات

تلفن یا ایمیل همسرتان را بدون اجازه بررسی کنید
توهین به همسرتان
با فرض اینکه همسرتان جذب شما نمی شود
در طول روز همسرتان را در محل زندگی آنها کباب کنید
همسر خود را به دروغگویی بدون مدرک متهم کنید
اگر هر یک از این رفتارها را در روابط خود تشخیص می دهید ، به دنبال درک آسیب پذیری های موجود در زیر باشید. اگر برای انجام این کار کمی به کمک کمتری احتیاج دارید ، توصیه می کنم تحت هدایت یک درمانگر تحت آموزش Gottman کار کنید. می توانید یکی از مناطق خود را در شبکه ارجاع Gottman پیدا کنید.

برای حسادت از حسادت استفاده کنید
حسادت در یک رابطه همچنین می تواند یک واکنش بسیار واقعی و معقول نسبت به اقدامات شریک زندگی شما باشد. به یاد داشته باشید که در یک رابطه به اندازه کافی خوب ، مردم انتظار بالایی از نحوه برخورد با آنها دارند. آنها انتظار دارند با مهربانی ، عشق ، محبت و احترام با آنها رفتار شود. آنها انتظار دارند که شریک زندگی خود وفادار و صادق باشد.

اگر جواب سؤال "آیا اینطور است؟" بله ، مهم است که به همسر خود بگویید که قبل از تبدیل حسادت به ناراحتی چه احساسی دارید. وقتی حرف خود را آوردید ، به اظهارات "من" بپردازید و از گفتن مواردی مانند "همیشه" یا "شما هرگز" صحبت نکنید. در مورد احساسات خود در مورد وضعیت خاص صحبت کنید و از اظهارات پتو درباره شخصیت شریک زندگی خودداری کنید. آنچه را لازم دارید بگویید نه آنچه به آن نیاز ندارید.

به عنوان مثال ، "من اضطراب ندارم وقتی نمی دانم کجا هستی یا وقتی که بیرون هستید با چه کسی هستید. من به شما نیاز دارید تا به من پیام بدهید و به من اطلاع دهید. "

هرچه بیشتر صحبت کنید ، رابطه شما سالم تر خواهد بود. آیا رابطه خاصی وجود دارد که شما را ناراحت کننده می کند؟ آیا می دانید که سنگفرش شده اید یا اینکه اخیراً رفتار شریک زندگی شما تغییر کرده است؟

شما و شریک زندگی تان باید در مورد دوستی و روابط کاری با هم باز و مقدم باشید. شفافیت به شما کمک می کند احساس امنیت بیشتری کنید. اگر در مورد مرزها مطمئن نیستید ، حكم خوب از این است كه از خود بپرسید ، "اگر شنیدم كه شریک زندگی من اینگونه گفتگو را با شخص دیگری شنیده است ، چه احساسی خواهم داشت؟" .

با قرار دادن روابط قبل از کار ، همکاران و دوستان خود ، به یکدیگر نشان دهید که چقدر برای یکدیگر ارزش قائل هستید. هر وقت این کار را می کنید ، اعتماد می کنید.

با درک آنچه احساسات شما را تحریک می کند و به آسیب پذیری های همیشگی احترام می گذارید ، می توانید از حسادت به خوبی استفاده کنید.

 

منبع :  sanykala


تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود